Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #9739
    Anna Tsiboukli
    Keymaster

    Παρακαλούμε μοιραστείτε μαζί μας τις εμπειρίες σας από την εποχή του COVID-19. Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζετε και ποια ενδεχόμενα οφέλη βλέπετε από την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων;

    #9742
    Giorgos Kalaitzidis
    Participant

    Καλησπέρα σας,

    Το διάστημα του Covid-19 έχω κάνει συνομιλίες με τις παρακάτω ψηφιακές πλατφόρμες:

    ΖΟΟΜ
    WEBEX
    VIBER
    MESSENGER

    η καθεμία από αυτές για δοαφορετικούς λόγους και με διαφορετικές ομάδες ανθρώπων.

    Το συχνότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η “κακή” ή “μέτρια” ταχύτητα του διαδικτύου με αποτέλεσμα η επικοινωνία να μην είναι καλή. Όταν όλα δουλεύουν τέλεια τότε όλες οι εφαρμογές ανταποκρίνονται τέλεια και η συνομιλία έχει ενδιαφέρον.

    Ένα ακόμη πρόβλημα είναι με συνομιλητές που είναι αδύνατον να έχουν τον ιδιωτικό τους χώρο κατά τη διάρκεια της συνομιλίας.
    Σ’ αυτή την περίπτωση υπάρχει σύγχυση και δυσκολία κατανόησης των συνομιλητών μεταξύ τους.

    Καμία από αυτές τις εφαρμογές δεν είναι ικανή να αντικαταστήσει τη φυσική συνάντηση ομάδας ατόμων και την ανταλλαγή απόψεων ή οτιδήποτε άλλο πρέπει να συζητηθεί.
    Ως λύση ανάγκης όμως είναι όλες αποδεκτές.

    Ευχαριστώ,

    Γιώργος Κ.

    #9743
    Anna Tsiboukli
    Keymaster

    Καλησπέρα Γιώργο
    Κι εγώ παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζω. Έχω δουλέψει κυρίως με WEBEX και ZOOM αλλά οι ταχύτητες στην Ελλάδα είναι χαμηλές και συχνά κάνει διακοπές. Έχεις δίκιο και για το θέμα της δυσκολίας να ξεκινήσεις μια συζήτηση και να διασφαλίσεις την εχεμύθεια. Η δια ζώσης συνάντηση δεν αντικαθίσταται αλλά δίνει λύσεις για ανθρώπους που δε θα μπορούσαν ούτως ή άλλως να έρθουν από κοντά είτε λόγω απόστασης είτε λόγω άλλων θεμάτων που αντιμετωπίζουν.
    Τι λες;

    #9744
    Giorgos Kalaitzidis
    Participant

    Αυτή είναι η αλήθεια, εν μέσω πανδημίας είναι μια εξαιρετική λύση η χρήση τέτοιων μέσων.
    Νεότεροι άνθρωποι που γνωρίζουν αυτές τις τεχνολογίες ή τις μαθαίνουν εύκολα μπορούν να εκπαιδεύσουν και άλλους συνανθρώπους τους και να ανταλλάξουν απόψεις, να συνεργαστούν ακόμη και να σχεδιάσουν μελλοντικές ενέργειες.
    Για μικρές ομάδες θα συνιστούσα εύκολες εφαρμογές όπως είναι το Skype ή το Viber,.Για μεγαλύτερες ομάδες το ΖΟΟΜ και το WEBEX είναι απαραίτητο.
    Επίσης δεν αναφέρθηκα καθόλου στα Webinar που κι αυτά έχουν μεγάλη αξία αυτή την εποχή, μας βοηθούν να παρακολουθούμε τα γενογότα, να ενημερωνόμαστε και να αναπτύσουμε τις γνώσεις μας. Προσωπικά συμμετέχω τόσο σε επαγγελματικά τέτοια σεμινάρια όσο και σε μη επαγγελματικά αλλά ενδιαφέροντα για εμένα. Οι πλατφόρμες που είναι πολύ καλές για αυτά είναι η ΖΟΟΜ & WEBEX (από αυτές που έχω δει) αλλά θέλουν καλή γνώση τους από τους παρουσιαστές. Έχω τύχει σε διαδικτυακό σεμινάριο που όλοι οι συμμετέχοντες είχαν ανοιχτά μικρόφωνα και κάμερες (ένας χαμός), θα πρέπει ο συντονιστής να έχει τις σωστές ρυθμίσεις πριν μπουν οι συμμετέχοντες μέσα για να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. Τέλος, είναι απαραίτητο να μαγνητοσκοπηθεί το Webinar ώστε όποιος το επιθυμεί να το ξαναδεί αργότερα αλλά και αν δεν προλάβει τη δεδομένη στιγμή να του δοθεί η ευκαιρία να το δει αργότερα.

    #9748
    Anna Tsiboukli
    Keymaster

    Συμφωνώ έτσι είναι. Είχατε καθόλου την εμπειρία εφαρμογής για παράδειγμα διαδικτυακής εκπαίδευσης με κάποια κοινωνικά ευάλωτη ομάδα;

    #9749
    Giorgos Kalaitzidis
    Participant

    Όχι, δεν έχω τέτοια εμπειρία, δε θα έλεγα όμως όχι αν μου δινόταν αυτή η δυνατότητα.

    #9750
    Anna Tsiboukli
    Keymaster

    Πολύ σημαντική η διαθεσιμότητα. Ελπίζω στην εποχή που διανύουμε να σας βοήθησαν οι νέες τεχνολογίες για να συνεχίσετε τη δουλειά η την εκπαίδευση σας.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.